saat

11 Ağustos 2011 Perşembe

İYİKİ VARSIN MİNİİİMMM


Bu yazı sinem göç’e atfedilmiştir..
Serüvendir yaşamak;
Ne getirir, ne götürür belli olmaz ,
Birgün aglar, birgün gülersin
En umutsuz anında;
Yaşlar süzülürken yanaklarından,
Birden donuverir hatırladıgında,
Işıgın olur, karanlıkları delersin.
Ya da katılırken kahkahalarla,
Yüzünde açan gülleri göstermek istedigin,
Belki yanıbaşında belki çok uzaklarda,
Ama bir yürek atışı kadar yakındır sana.
Kasvetli bir sabaha merhaba dedi inde gülerek,
Ya da düz yolda tökezledi inde,
Ellerini avuçlarında hissedersin.
Çogu zaman yalnızsındır kalabalıklarda;
Sahte gülücüklere sahte gülücüklerle karşılık verirsin İlişkiler vıcık vıcık,
Menfaat, ihanet, riya vardır hep etrafında,
Tiksinirsin Hani bazen manasızdır yaşamak;
Ot gibiyim der dalar gidersin,
Bir film şeridi gibi geçerken yaşadıkların,
Bir iki kareye takılır gözlerin,
O karelerden sevgi akar damarlarına, Birden canlanır, dirilir, güçlenirsin.
Dört elle sarılırsın sonra hayata,
Meydan okursun, kafa tutarsın,
Dünyayı sırtlayıp gidesin gelir,
Ben de buradayım dersin Bir kucak açarsın
Kolların dünyayı sarar,
Bir gülümser, içinde çiçekler açar,
Yüre inde mevsim ilkbahar olur.
Yanında yüksek sesle düşünür,
En mahrem sırlarına ortak edersin.
Kimi zaman kalbini kırdıgın,
Kimi zaman gönlünü aldıgı olur,
Almadan veren, ça ırmadan gelen, vedasız gidendir 
Gün olur araya yollar, yıllar
Ama hep taze sımsıcaktır anılar,
Hatırlayınca gülümsersin.
Korkmazsın…
Buz üzerine yazılı degildir yitip gitmez,
Onunla alıp verdiklerin,
Bilirsin,
O benim “CAN DOSTUM” dersin…
İYİKİ DOĞDUN ,İYİKİ VARSIN ve iyiki benim kuzenim,canım,dostum,kardeşimsin SENİ ÇOK SEVİYORUM

B.EGE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder